Kategorier

Medieomtale

Har du først lige opfundet den dybe tallerken, vil jeg fraråde dig at reklamere med det. Men alle andre opfindelser og nyheder i din virksomhed bør du være gavmild med at udbrede via god medieomtale. 

Har du ikke næse for at finde nyhederne og de gode historier i din virksomhed, bliver du overrasket over de mange oplagte muligheder for medieomtale, jeg finder.

Medieomtale skal gribes professionelt an for at adskille din virksomhed fra alle de andre, som dagligt og benhårdt angriber landets redaktioner for at komme i spalterne.

Professionelle redskaber til at fremme medieomtale består af

  • pressemeddelelser
  • Research
  • Valg af medier og målgrupper
  • Udsendelse og statistik
  • Personlig opfølgning
  • Medienetværk
  • Professionelle fotos
  • Solo historier
  • Krisehåndtering

Lad mig finde de produkter og nyheder i din virksomhed, der giver størst mulighed for medieomtale. Send en mail eller ring med det samme på 9397 1550.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *